Od vas je odvisno kaj vidite

Moč navad 
Moč navad
Se še spomnite otroštva? Takrat smo barantali z vsem mogočim. S slikicami iz različnih zbirateljskih projektov in še vsem drugim, kar nam morebiti ni bilo dano. Skoraj praviloma smo hrepeneli po nečem, kar so imeli naši vrstniki, prav tako pa so si oni želeli tisto, kar smo imeli mi. Rešitev? Z nekaj napora smo večinoma dosegli željeno. Zavedali smo se, da je to edina pot. Drugega načina, da pridemo do želenega pravzaprav ni bilo. Kot otroci pač nismo imeli denarja, s katerim bi lahko kupili, kar smo si želeli.
Skozi obdobje šolanja, ne glede na stopnjo izobrazbe, smo se učili, da je za uresničitev želja in potreb večinoma treba imeti denar. V dobršni meri smo spoznali kdo nam denar lahko posodi, če nam ga zmanjka in tudi, da je treba za posojen denar plačati obresti. Velika večina nas je spoznala tudi to, da obresti lahko postanejo prav moreče visoke in nam povzročajo razne preglavice. Vse od slabega spanja naprej. In še to, da se denar najraje kopiči tam, kjer ga je že veliko.

Miselni okvir

Lahko bi rekli, da smo se gibali v določenem miselnem okviru. S poslovnega vidika miselni okvir določa polje, v katerem posameznik išče rešitve za boljše finančne rezultate. Denar določa ta okvir precej ozko in sili posameznike v pogajanja. To pomeni, da mora vsak od pogajalcev popustiti toliko, da pride do sklenitve posla. S tem bo vsak od njih nekoliko izgubil.
Nasprotno od tega lahko pogajalci dobijo več, če pri iskanju rešitev uporabijo miselni okvir, ki ga določajo komplementarne valute. Preprosti primeri v knjigi za težke čase omogočajo širitev miselnega okvira, s tem pa dostop do povsem drugačnih rešitev za večjo prodajo, več dobička in več denarja na računu. Zaradi tega bi morala biti ta knjiga na mizi vsakega podjetnika.
×

KOŠARICA

ŽELIM NA BLAGAJNO
NAZAJ K NAKUPOVANJU