Orodje za boljše poslovne rezultate

Orodje za boljše poslovne rezultate
Večja prodaja, več dobička in več denarja na računu so pojmi, ki zaznamujejo skoraj vsak trenutek katerekoli gospodarske aktivnosti. Iz lastnih zmogljivosti je treba iztisniti največ, a to ni vedno preprosto. Pogosto se namreč zgodi, da na trgu primanjkuje kupcev, ki imajo denar. Tisti redki, ki še lahko kupujejo, so večinoma dosegljivi le z velikimi vložki v oglaševanje, pri čemer pa za uspeh ni nobenega zagotovila.

Rezerve za povečanje prodaje večinoma ležijo v neizkoriščenih zmogljivostih. To so nezasedene hotelske sobe, neprodane mize v restavracijah, prazni sedeži na športnih prireditvah, neprodane ure v številnih storitvenih dejavnostih in ne nazadnje lokalno pridelana hrana, ki ni našla poti do kupca. Vsaj nekaj od teh zmogljivosti bi lahko spremenili v menjalno, ali če hočete plačilno sredstvo. S  tem bi povečali prodajo, za izdatke namenjen denar pa bi ostal na računu. Povečal bi se tudi dobiček.

Zanimiv je na primer podatek o neizkoriščenih zmogljivostih v turizmu. Po podatkih Slovenske turistične organizacije je bilo v letu 2017 v Sloveniji na voljo 134.808 ležišč namenjenih turistom, prodanih pa je bilo 12.591.562 prenočitev. Teoretično  bi lahko prodali 49.204.920 prenočitev, kar pomeni, da je ostalo 36.613.358 prenočitev neprodanih. Izraženo v evrih to pomeni, da v letu 2017 nismo izkoristili za več kot eno milijardo evrov zmogljivosti, če bi za povprečno ceno prenočitve upoštevali 30 evrov.

Več o tem in drugih rešitvah za boljše poslovne rezultate lahko preberete v knjigi za težke čase. V njej boste našli primere, ki vam bodo pomagali prepoznati priložnosti in nevarnosti, ki jih ponuja poslovanje v okolju komplementarnih valut. Za bralca bo postala orodje za premagovanje do zdaj nepremagljivih ovir.
 
×

KOŠARICA

ŽELIM NA BLAGAJNO
NAZAJ K NAKUPOVANJU